Gratis verzending!

Veelgestelde vragen

BESTELLING

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Natuurlijk willen wij jou zo snel mogelijk laten stralen in ons jouw nieuwe aankoop. De combinatie van de centrale opslag en onze snel verzendmethoden zorgen dat jij het product snel in huis hebt. Wij gebruiken de lokale vervoerbedrijven zoals DHL. Je ontvangt per email een bevestiging van de betaling, waarna je product zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd bedraagt 7-15 werkdagen. Onze producten worden direct vanuit de leverancier verzonden. Hierdoor besparen wij enorm op transport- en opslagkosten. Dit unieke businessmodel zorgt voor de beste prijs voor de klant!

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet is verzonden. Op onze contactpagina staat een formulier waarop wij zo snel mogelijk antwoorden. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij FORFEMA, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kunt u het best contact met ons opnemen via info@forfema.com.

 

VERZENDING

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

Wij betalen je verzending! Je profiteert wereldwijd van gratis extra snelle verzending!

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces krijg je de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn, kunt u uiteraard contact met ons opnemen, via het contactformulier of info@forfema.com.

 

RETOURNEREN

Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

  • Vul dit formulier in en vermeld daarbij dat je het product wil retourneren.
  • Het verzoek moet binnen 14 dagen na de ontvangstdatum worden ingediend.
  • De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij de door jouw geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 7 dagen op je rekening staat. Let op: verzendkosten zijn voor rekening van de consument.

Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag zo spoedig mogelijk naar je overgemaakt, binnen een maximale termijn van 7 dagen. Eventuele kosten (schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.

GRATIS verzending

Profiteer van GRATIS verzending naar Nederland en België! Uiteraard voorzien van track & trace!

Eenvoudig retourneren

Niet helemaal tevreden? Retourneer eenvoudig via onze retourpagina!

2000+ tevreden klanten

Sinds onze start in februari 2020 hebben wij al meer dan 2000 klanten blij mogen maken!

Uitstekende klantenservice

We helpen je graag! Daarom zijn wij 24/7 bereikbaar voor al je vragen!